§1 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych przez P.P.H.U. JA SWÓJ w Szczecinie, ul. Jagiellońska 13/LU1, 70-43 Szczecin, NIP: 8511685061. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.

2. P.P.H.U. JA SWÓJ zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.

3. Klient korzystający z usług P.P.H.U. JA SWÓJ zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.

4. Klient zobowiązuje się do korzystania z Serwisu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego. 

5. Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywania i przetwarzanie przez .P.H.U. JA SWÓJ danych osobowych w celu realizacji usługi. Szczegółowe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez P.P.H.U. JA SWÓJ określa „Polityka prywatności”. 

6. Wszelkie ceny podane na stronie Serwisu internetowego podawane są w polskich złotych (PLN), są cenami brutto zawierającymi wszystkie niezbędne składniki.

 

 

 

§2 Definicje Sklep internetowy 

– serwis internetowy dostępny pod adresem https://kisi-kisi.pl, umożliwiający zakup produktów .P.H.U. JA SWÓJ drogą elektroniczną. Usługa – usługi elektroniczne świadczone przez P.P.H.U. JA SWÓJ za pośrednictwem Serwisu internetowego, polegające na przygotowaniu i dostarczaniu przez P.P.H.U. JA SWÓJ zakwasu buraczanego. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawną, zawierająca umowę z P.P.H.U. JA SWÓJ . Umowa – umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a P.P.H.U. JA SWÓJ za pomocą Sklepu internetowego, której przedmiotem jest zamówienie przez Klienta Usługi. Konto klienta – zbiór informacji o Kliencie (w tym danych adresowych Klienta oraz historii jego zamówień) znajdujący się w systemie teleinformatycznym P.P.H.U. JA SWÓJ. Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający dokonanie zamówienia. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta klienta. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

 

 

§3 Rejestracja w serwisie

1. Konto klienta w Sklepie internetowym może posiadać wyłącznie Klient, który dokonał poprawnej rejestracji.

2. Rejestracja odbywa się poprzez prawidłowe wypełnienie i przesłanie P.P.H.U. JA SWÓJ formularza rejestracji. W trakcie rejestracji Klient podaje adres poczty elektronicznej (e-mail) służący do kontaktu z P.P.H.U. JA SWÓJ oraz ustala hasło, które umożliwia dostęp do Konta klienta.

3. Aktywacja Konta klienta następuje po dokonaniu przez Klienta potwierdzenia rejestracji zgodnie z instrukcją zawartą w wiadomości przesłanej przez P.P.H.U. JA SWÓJ na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas rejestracji.

4. Klient upoważniony jest do posiadania wyłącznie jednego Konta klienta.

5. Klient zobowiązany jest do korzystania wyłącznie z własnego Konta klienta.

6. Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy oraz nieprzekazywania osobom trzecim danych umożliwiających dostęp do jego Konta klienta.

7. Klient zobowiązany jest do posługiwania się w Sklepie internetowym jedynie danymi dotyczącymi jego osoby i zgodnymi ze stanem faktycznym, a w przypadku zmiany danych zobowiązany jest do dokonania ich aktualizacji w Sklepie.

 

 

§4 Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia (dalej Zamówienie) są Usługi w wybranych przez Klienta wariantach pojemności (330ml lub 750 ml) oraz we wskazanej przez Klienta ilości z zastrzeżeniem minimalnej ilości zamówienia – 10 butelek. W przypadku wystąpienia niezgodności zawartości zamówienia, Klient powinien niezwłocznie poinformować o tym Sklep, wysyłając wiadomość na adres mailowy: info@ja-swoj.pl.

2. Napoje dostarczane są w szczelnie zamkniętych szklanych butelkach, które następnie pakowane są do zbiorczych opakowań. Butelki opatrzone są etykietkami zawierającymi informacje o dacie przydatności do spożycia Napoju. Ceny poszczególnych Napojów, w określonych wariantach pojemności, obowiązujące w dniu złożenia danego Zamówienia przedstawione są w Sklepie Internetowym.

3. Data przydatności produktu jest ważna tylko i wyłącznie dla produktów przechowywanych w temperaturze chłodniczej. Ze względu na brak konserwantów każdy produkt wystawiony na działanie temperatury powyżej 6°C może sfermentować i zwiększyć swoją objętość. P.P.H.U. JA SWÓJ nie odpowiada za straty i zniszczenia spowodowane w wyniku przechowywania Napojów w sposób niezgodny z zaleceniami.

 

 

§5 Złożenie zamówienia

1. Złożenie Zamówienia Usług następuje poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji przez Klienta w jeden z poniższych sposobów: •dla Klientów indywidualnych: Zamówienie przez Sklep Internetowy www.kisi-kisi.pl lub telefonicznie: +48516637403; •dla Klientów korporacyjnych: Zamówienie przygotowane jest po uprzednim wysłaniu zgłoszenia przez firmę na adres: info@ja-swoj.pl.

2. Zamówienie uważane jest za złożone z chwilą wysłania do Klienta potwierdzenia jego otrzymania za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, zawierającego: dane Klienta, numer Zamówienia, wybrany rodzaj i ilość Usług, adres dostawy i termin dostawy oraz inne istotne dla danego Zamówienia informacje.

3. Poza informacjami, wymaganymi standardowo podczas składania zamówienia, Klient zobowiązany jest poinformować Usługodawcę o wszelkich dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych chorobach lub dolegliwościach, wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów.

4. P.P.H.U. JA SWÓJ nie ponosi odpowiedzialności za skład Napojów w odniesieniu do alergii pokarmowych i innych chorób oraz dolegliwości Klienta wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów, o czym Klient nie poinformował P.P.H.U. JA SWÓJ podczas składania Zamówienia.

5. Przyjęcie i zrealizowanie Zamówienia – również z uwzględnieniem informacji, o których mowa w ust. 3 – nie stanowi przyjęcia odpowiedzialności przez P.P.H.U. JA SWÓJ za ewentualne niekorzystne samopoczucie Klienta lub negatywną reakcję organizmu na zestaw składników, w szczególności z powodu braku wiedzy o pozostałych przyjmowanych przez klienta płynach i posiłkach.

6. P.P.H.U. JA SWÓJ zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub odmowy realizacji zamówień w następujących przypadkach: •złożenia zamówienia w sposób nieprawidłowy, uniemożliwiający jego realizację; •bezskuteczności uzgodnienia z Klientem miejsca i terminu dostawy Produktu; •braku dokonania płatności za zakupioną Usługę; •rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.

7. P.P.H.U. JA SWÓJ zastrzega sobie prawo do ustalenia z Klientem nowego terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy realizacja zamówienia w pierwotnym terminie jest niemożliwa ze względu na przyczyny niezależne od P.P.H.U. JA SWÓJ, a których usunięcie nie jest możliwe.

8. Jeżeli klient wprowadzi błędny adres dostawy, a paczka zostanie do niego wysłana, nie będzie doręczona i wróci do nadawcy, to P.P.H.U. JA SWÓJ nie ponosi za to odpowiedzialności. Ww. Klient otrzyma od P.P.H.U. JA SWÓJ rabat na kolejne zamówienie.

 

 

§6 Płatność za zamówienie

1. Klient zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie przed jego realizacją zgodnie z poniższymi wytycznymi: •dla Klientów indywidualnych P.P.H.U. JA SWÓJ umożliwia dokonania płatności jedynie za pośrednictwem udostępnionego przez P.P.H.U. JA SWÓJ w Sklepie Internetowym systemu płatności elektronicznych, przy czym za dzień otrzymania płatności P.P.H.U. JA SWÓJ uznaje dzień, w którym otrzymał potwierdzenie całości wpłaty od operatora systemu. •dla Klientów korporacyjnych P.P.H.U. JA SWÓJ umożliwia dokonanie płatności na dwa sposoby: •za pośrednictwem udostępnionego przez P.P.H.U. JA SWÓJ w Sklepie Internetowym systemu płatności elektronicznych, przy czym za dzień otrzymania płatności P.P.H.U. JA SWÓJ uznaje dzień, w którym otrzymał potwierdzenie całości wpłaty od operatora systemu; •przelewem bankowym na wskazany w potwierdzeniu Zamówienia rachunek bankowy o numerze: 60 1050 1559 1000 0097 1466 2856, przy czym za dzień otrzymania płatności P.P.H.U. JA SWÓJ uznaje dzień, w którym kwota za całość złożonego Zamówienia wpłynęła na jego rachunek bankowy z zastrzeżeniem, że uznania na rachunku bankowym weryfikowane są każdego dnia roboczego o godz. 8.00.

2. Zamówienia opłacone w dzień roboczy do godz. 8.00 będą wysyłane następnego dnia roboczego następującego po dacie zaksięgowania wpłaty za Zamówienie, pod warunkiem, że Klient nie wskaże późniejszego terminu wysyłki.

3. Zamówienia opłacone w dzień roboczy po godz. 8.00 oraz w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy, będą wysyłane pierwszego dnia roboczego następującego po dacie opłacenia Zamówienia.

4. P.P.H.U. JA SWÓJ podejmie wszelkie możliwe starania, aby Zamówienia, za które zaksięguje płatność po godz.8.00 zostały wysłane w miarę możliwości już następnego dnia roboczego z zastrzeżeniem, że ten termin nie jest gwarantowany.

5. P.P.H.U. JA SWÓJ realizuje tylko opłacone Zamówienia. 

 

§7 Dostawa

 1. Dostawa Zamówienia odbywa się w terminie wskazanym przez Klienta, uwzględniającym maksymalny czas dostawy 3 dni robocze od dnia wysyłki oraz dostawy w przedziale godzin 6.00-20.00.

2. Wysyłka Zamówień realizowana będzie od poniedziałku do czwartku, dostawa realizowana będzie od wtorku do piątku.

3. Dostawa Zamówień będzie realizowana przez wskazaną firmę kurierską lub kierowcę P.P.H.U. JA SWÓJ na adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.

4. W razie nieodebrania przez Klienta Zamówienia we wskazanym przez Klienta dniu dostawy spowodowane jakimikolwiek okolicznościami niezgłoszonymi przed godz. 8:00 dnia poprzedzającego wysyłkę, Zamówienie uważa się za skutecznie doręczone. W takim przypadku Klient nie jest uprawniony do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia z powodu krótkiego terminu przydatności do spożycia Napojów. Zgłoszenie nieobecności klient może zgłosić telefonicznie pod numerem +48 536 700 526 lub mailowo: info@ja-swoj.pl

5. Po odebraniu paczki przez Klienta i stwierdzeniu niezgodności prosimy o wysłanie informacji na adres info@ja-swoj.pl. Opis niezgodności oraz załączone zdjęcia będą stanowiły podstawy do rozpoczęcia procesu reklamacji.

6. W sytuacji wystąpienia czynników niezależnych i nie wynikających z winy P.P.H.U. JA SWÓJ (np. warunki atmosferyczne, decyzje służb państwowych, itp.), powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie dostawy, P.P.H.U. JA SWÓJ nie ponosi
odpowiedzialności za niedostarczenie Usługi, a Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty ani odszkodowania.

7. W przypadku kradzieży paczki, która została dostarczona do Klienta P.P.H.U. JA SWÓJ nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Usługi. Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty lub odszkodowania.

 

 

§8 Odpowiedzialność

1. P.P.H.U. JA SWÓJ nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych danych (w szczególności przez podanie błędnych danych w formularzach dostępnych na stronie) lub działanie Klienta w sposób utrudniający lub uniemożliwiający świadczenie i realizację usług przez P.P.H.U. JA SWÓJ.

2. P.P.H.U. JA SWÓJ zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności Sklepu internetowego z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej bądź oprogramowania. Zawieszenie bądź zakończenie świadczeń poszczególnych funkcjonalności Sklepu internetowego nie może naruszać praw Klienta.

3. P.P.H.U. JA SWÓJ zastrzega sobie prawo do zablokowania Konta klienta w przypadku naruszania przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, korzystania ze Sklepu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem lub z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. Blokada Konta klienta następuje na okres jednego miesiąca.

4. W przypadku gdy Klient po zablokowaniu Konta klienta w dalszym ciągu dokonuje wyżej opisanych naruszeń, P.P.H.U. JA SWÓJ zastrzega sobie prawo do usunięcia Konta klienta.

5. Blokada bądź usunięcie Konta klienta nie powoduje przerwania lub zawieszenia realizacji zamówienia.

 

 

§9 Zmiany i anulowanie

1. Klient uprawniony jest do zmiany Zamówienia w częściach dotyczących: •terminu dostawy pod warunkiem, że realizacja Zamówienia nie rozpoczęła się; •adresu dostawy pod warunkiem, że zgłoszenie miało miejsce przed wysłaniem Zamówienia.

2. Zmiany uważa się za dokonane w chwili otrzymania przez Klienta potwierdzenia wprowadzenia zmiany.

3. Anulowanie Zamówienia przez Klienta jest możliwe w każdej chwili pod warunkiem, że realizacja danego zamówienia nie rozpoczęła się. Klient o anulowaniu lub zmianach zobowiązany jest poinformować P.P.H.U. JA SWÓJ za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod odpowiednim adresem: info@ja-swoj.pl.

4. Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu należności za Zamówienie z tytułu jego częściowego lub całkowitego anulowania po rozpoczęciu realizacji Zamówienia.

5. W przypadku anulowania zamówienia przed rozpoczęciem jego realizacji przez P.P.H.U. JA SWÓJ, zwrot wpłaty nastąpi do 14 dni roboczych na konto bankowe, z którego została dokonana wpłata.

 

§10 Zmiany i anulowanie

1. W przypadku zaistnienia niezgodności w realizacji Zamówienia w porównaniu do Zamówienia złożonego lub z niniejszym Regulaminem, Klient uprawniony jest do złożenia w terminie 7 dni od dnia, w którym usługa nie została wykonana lub została wykonana nienależycie, reklamacji (dalej „Reklamacja”). Reklamacja powinna zostać złożona drogą elektroniczną i wysłana na adres: P.P.H.U. JA SWÓJ.

2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko Klienta, numer zamówienia, adres oraz dokładny opis i wskazanie okoliczności stanowiących podstawę reklamacji. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu Usługi oraz zdjęcie reklamowanego produktu, który następnie powinien zostać w całości wylany przez Konsumenta.

3. Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Reklamacji nie później niż w ciągu 2 dni roboczych następujących po wpłynięciu Reklamacji. P.P.H.U. JA SWÓJ na rozpatrzenie reklamacji przewiduje maksymalnie 14 dni roboczych od wysłania potwierdzenia otrzymania Reklamacji.

4. W przypadku uwzględnienia Reklamacji P.P.H.U. JA SWÓJ poinformuje Klienta drogą elektroniczną o możliwościach rozwiązania sprawy. W przypadku nieuwzględniania Reklamacji P.P.H.U. JA SWÓJ poinformuje Klienta o braku zasadności dla jej pozytywnego rozpatrzenia przedstawiając odpowiednie uzasadnienie.

5. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Konsumentowi przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń w sądzie powszechnym właściwym miejscowo według przepisów kodeksu postępowania cywilnego.

6. Klient, będący osobą fizyczną dokonującą ze P.P.H.U. JA SWÓJ czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: •jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy; •jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a P.P.H.U. JA SWÓJ; •może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a P.P.H.U. JA SWÓJ, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

 

§11 Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

1. Zgodnie z art.38 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta z dn. 30.05.2014 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrot towaru bez podania przyczyny nie przysługuje Klientowi w przypadku skorzystania z Usług świadczonych przez P.P.H.U. JA SWÓJ, ponieważ przedmiotem świadczonych Usług jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu i mająca krótki termin przydatności do użycia.

2. Klient składając Zamówienie i dokonując za nie opłaty ma świadomość braku możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu towaru bez podania przyczyny.

Right Menu Icon